رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

داستان ها و رمانهایی که آنها را در طول دوران زندگی ام نوشته ام

نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

 

 

 

خلاصه داستان: 

 

الیکا، شاهزاده ای گمشده است که در بطن تاریخ به فراموشی سپرده شده. حال دشمنان وطنش، تکیه بر تخت شاهنشاهی زده اند و همین او را بیشتر و بیشتر می آزارد. او میبایست دل به خطر داده و از منطقه ی امن خود بیرون آمده تا برای بازیابی کشورش اقدام کند. اما در راه با مشکلاتی روبه رو خواهد شد که گاه او را تا مرز مرگ به پیش میبرند. عاقبت او چه خواهد شد؟ 

 

 

 

برای دانلود قسمت ها به ادامه مطلب بروید

 

 

 

قسمتی از متن: 

 

چشمان جادوگر تنگ شد، چیزی زیر لب پچ پچ کرد، مابین دستانش گلوله ای آتشین شکل گرفت و به سوی پیرمرد رها کرد. گلوله مسافت بین او و پیرمرد را به سرعت طی کرد ولی قبل آنکه به او برسد در هوا یخ زد و مانند دانه های برفی سیاه رنگ بر زمین ریخت. صدای حبس شدن نفس جادوگر به گوش رسید. کمر پیرمرد راست شد. دنباله دستاری که صورتش را پشت آن مخفی کرده بود، کنار زد و قیافه پسری جوان در حدود بیست سال به نمایش گذاشته شد. چشمانش آبی سیر و موهای مشکی نسبتا بلندش از زیر دستارش بیرون زده بود. پسر پوزخندی زد. چشمانش تغییر رنگ داد و به سبز کمرنگی مبدل گشت. به سمت جادوگر حمله ور شد جادوگر سعی در دفاع از خود داشت اما سرعت آن جوان به شدت بالا بود. جادوگر حس کرد که پاهایش به زمین میخ شده و نمی تواند به راحتی حرکت کند. آن پسر به دور خود چرخید، به جایگاه قبلی خود بازگشت و رو به او پوزخندی زد. 

 

 

 

دانلود کتاب اول

 

 

 

 

 

 دوستان اگر اشکالی در لینک ها دیدید لطفا همینجا نظر بذارید تا درستش کنم. و لطفا نظرات خودتون رو هم درباره ی داستان زیر همین قسمت درج کنید

 

ممنون

 

 

نظرات  (۲)

مامان و بابای آتنا مگه چیکار کردن که اینقدر الیکا باهاشون بد شده؟ یه سوال قرار نیست که مثلث عشقی تشکیل بدی تو داستان؟ خوش ندارم بین دوستا دعوا بیوفته.
پاسخ:
هر چی بگم اسپویل میشه. خودت بخون
سبکش قدیمیه؟ یکم خوندنش سخته ولی داستان باحالی داره. موفق باشی نویسنده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی