رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

داستان ها و رمانهایی که آنها را در طول دوران زندگی ام نوشته ام

نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

سلام به همه‌ی طرفدارن داستان فانتزی، به خصوص کار‌آموز رنجر

 

 

چند وقت پیش من این کتاب رو شروع کردم و به شخصه واقعا عاشقش شدم. چه فضای داستان و چه موضوع و متن، همه‌اش فوق‌العاده بود. همینطور مترجمین هم حسابی براش زحمت کشیده بودن. اما بعد از تموم شدن جلد هفت، دیگه نتونستم کتاب رو توی اینترنت پیدا کنم. هرچند که "نشر افق" داره زحمت ترجمه‌اش رو می‌کشه، اما از اونجایی که همزمان یه کتابخونه‌ساز هستم، اگه می‌خواستم بقیه داستان رو بفهمم، باید کل مجموعه رو از اول می‌خریدم. برای همین خودم دست به کار شدم و ترجمه رو شروع کردم.

کتاب یک تا هفت اولین بار توسط سایت "زندگی پیشتاز" منتشر شد و بعدا همه‌ی وبلاگ‌ها گذاشتنش. برای همین منم اونو می‌ذارم. اما جلد هشتم اول توسط وبلاگ "فیلتاب فانتزی" ترجمه شد که تا فصل بیست بیشتر در حال حاضر توی وبلاگشون قرار نگرفته. منم به درخواستتون، دست به کار شدم و خودم ترجمه رو از سر گرفتم.

 

 

فقط یه نکته مهم: پس از پایان جلد چهارم، ابتدا جلد هفتم رو بخونید و بعد به سراغ جلد پنجم برید. اگر می‌پرسید چرا، می‌تونید جواب رو به نقل از نویسنده در متن ترجمه شده‌ی جلد هفتم پیدا کنید.

راستی اگه میخواین از آپدیت‌های جدید خبردار بشین، پیج اینستای منو فالو کنید. اونجا خبرای جدید رو می‌ذارم. به دوستاتون هم این وبلاگ رو معرفی کنین لطفا😉

 

✨✨ترجمه‌ی جلد دوازدهم با همکاری آقای مصطفی نظری آغاز شد. امیدوارم ترجمه‌ها رو دوست داشته باشید.✨✨✨


 

 

 

نظر یادتون نره🤗🤗

@Mina_n7821

 

امیدوارم از داستان و ترجمه لذت ببرید.

جلد اول: ویرانه‌های گورلان

جلد دوم: پل آتشین

جلد سوم: سرزمین یخ‌زده

جلد چهارم: نبرد اسکاندینا

جلد پنجم: جادوگر شمال

جلد ششم: محاصره مکینداو

جلد هفتم: آزادی آیراک

جلد هشتم: پادشاهی کلانمل

جلد نهم: هالت در خطر مرگ

جلد دهم: امپراطوری نیهون‌جا

جلد یازدهم: داستان‌های گمشده*

بعد از کلی پایین و بالا کردن اینترنت فهمیدم که جلد دوازدهم به بعد به عنوان سری رنجر سلطنتی می‌شناسن. یعنی با وجود اینکه داستان ویل اینجا به پایان نمی‌رسه، اما از جلد بعدی، کارآموز ویل نقش بسیار پررنگ‌تری رو داره.

جلد دوازدهم: رنجر سلطنتی (آغاز مجموعه کارآموز رنجر: رنجر سلطنتی)

جلد سیزدهم: قبیله روباه قرمز

جلد چهاردهم: دوئل در آرالوئن

جلد پانزدهم: شاهزاده گم شده

جلد شانزدهم: فرار از Falaise

جلد هفدهم: گرگ‌های آرازان

 

دو جلد دیگر تحت نام مجموعه کارآموز رنجر- سالهای اولیه با عناوین:

۱. مسابقات در گورلان

۲. نبرد هکام هیث

این دو جلد به زندگی هالت قبل از اومدن ویل می‌پردازه.

 

*خیلی از دوستان بهم گفتن که یک اسپشیال برای جلد یازدهم هم نوشته شده، به اسم "مرگ یک قهرمان". 

کتاب جداگونه‌ای با این عنوان وجود نداره، بلکه جلد یازدهم، خودش به چند پارت تقسیم می‌شه، که پارت اول اون، مرگ یک قهرمانه. 

 

نظرات  (۶۷)

سلام . بابت زحمات و تلاش هایتان و این ترجمه بسیار عالی که به دستمون رسانید از شما خیلی ممنونم.واقعا دستت تان درد نکند .ممنون.

ممنون بخاطر ترجمه ❤️❤️❤️❤️

سلام خسته نباشید واقعا ممنون از ترجمه این اثر زیبا 🌸💗💗

جلد ۱۲ رو ترجمه نمیکنید؟🥲

سلام وقتتون بخیر ممنون بابت زحمت هایی که واسه ترجمه میکشید 
یه سوال درمودر جلد 12 کاراموز رنجر داشتم 
آیا ترجمه اش متوقف شده؟

اگه ممکنه کتاب ها رو به زبان اصلی هم قرار بدین توی سایت با تشکر

 

سلام 

مرسی از این ترجمه خوبتون❤️😊امیدوارم شاد و سلامت باشی😊

سلام و خسته نباشید بابت ترجمه کتاب چند سال بود منتظر ترجمه کناب بودم اما تمام سایت های ترجمه بدلیل مشکلات کم کار شد یا به کل ول کردن کار ترجمه رو 

خیلی ممنون امیدوارم پر قدرت به کارتون ادامه بدید

پاسخ:
خواهش میکنم. امیدوارم دوست داشته باشید.
ما هم تلاش می‌کنیم ادامه بدیم

سلام . نویسنده عزیز دوباره ک ما رو تو خماری گذاشتی 😢 . لطفا هر چقدر از کتاب رو ترجمه کردی داخل سایت بذار . دق کردیم عزیزم ❤ . ممنون به خاطر زحمتی که میکشی 

پاسخ:
سلام عزیزم. 
کتاب اینبار مقدار خیلی خیلی زیادش تایپه. و البته کامل توی وبلاگ گذاشتم. امیدوارم خوشت بیاد.

سلام خسته نباشید 

من عاشق این رمانم ممنونم که ترجمه این رمان توی سایت میذارید.😊 وقتی دیدم این سایت به‌شدت ذوق زده شدم 🥰 لطقا زودتر ترجمه جلد های دیگه رو گذاشته بشه🥺🙏 بازم ممنون از زحمتی که می کشید😘

پاسخ:
مرسی ازت خودت عزیزم

بهترینی 🤩🤩🤩 امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی باشید 

پاسخ:
مرسییییی

سلام ممنون بابت کاراتون دوتا جلد در مورد هلت رو ترجمه نمیکنید ؟!

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم. امیدوارم دوستش داشته باشی. 
آره. به اونها هم می رسیم.

وای نویسنده جونم برگشته😍😍😍♥️♥️♥️ خوش برگشتی عزیزم .چقد سعی کردم اینستا بیام پیام بدم باز نشد که نشد.

واااااییییی باورم نمیشه چقدر خوشحال شدمممم. دیگه مطمئن شده بودم که اینجا هم مثل خیلی از وبلاگ ها تعطیل شده ولی یهو دیدم جلد ده کامل شده! ممنون ممنون ممنون😍😍😍😍

سلام مینای عزیز 😊 من از مهر ماه ترجمه اولیه رو ک تا فصل ۲۸ بود رو دانلود کرده بودم ولی دلم نمیومد ک نصفه کتاب رو بخونم . تو این مدت خیلی ب سایت سر زدم و خیلییییی نگرانت  شده بودم ولی امروز تصمیم گرفتم بلاخره حتی همین کتاب نصفه رو هم شروع کنم ب خوندن و وقتی فصل۲۸ تموم شد وارد سایت شدم و دیدم ترجمه کامل رو قرار دادی😍 . امیدوارم همیشه حالت خوب و باشه و دلت خندان عزیزم😘❤. هر وقت مشکلی برات پیش اومد بهمون بگو چون اینجا دوستانی داری ک نگرانت میشن و خیلی دوستت دارن ❤ 

پاسخ:
خیلی خوشحالم ک شما رو دارم. واقعا می‌گم. مطمئنا اگه این وبلاگ و قولی که به شما دادم، نبود، نمی‌دونم قرار بود چه اتفاقی بیوفته. ولی الان خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم.😅
و اینکه امیدوارم از ترجمه لذت ببری. ❤️❤️

سلام ممنون بابت جلد دهم خسته نباشید 👍

پاسخ:
ممنون از شما که منتظر موندی❤️❤️

سلام دوستان من با نویسنده در اینستا صحبت کردم یه مشکلی براشون پیش اومده ولی الان مشکلشون حل شده و شکر خدا حالشون خوبه تا عید هم جلد دهم رو گفتن میزارن...گفتم بگم شما هم از نگرانی دربیاید

پاسخ:
ممنون عزیزم☺️☺️

سلام به نویسنده عزیز 

ممنون از زحمتی که کشیدید برای ترجمه کتاب ها 🙏

من تازه با شما و سایت زیباتون آشنا شدم و الان بی نهایت خوشحالم 

تقریبا پنج سال پیش هفت جلد از مجموعه رو خوندم و اصلا نمی‌دونستم که ادامه داره😂😂😂

و الان که دارم بقیه مجموعه رو میخونم حس یه موفقیت یا شایدم غافلگیری بزرگ رو دارم 😂 

خیلی لذت می برم از خوندن و محو شدن در کتابی که حاصل دسترنج و زحمت شما و همکاران و دوستانتون هست 

امیدوارم همیشه همینطور موفق و با اراده و پشتکار باشید 

با هزاران آرزوی خوب برای شما ❤️❤️❤️

 

پاسخ:
و همچنین هزاران آرزوی خوب برای خودت🌹🌹🌹❤️❤️❤️

نویسنده 🥺🥺😭😭کجایید

پاسخ:
برگشتم. و متاسفم که اینقدر نگرانتون کردم😢😢

سلام

دوست عزیز

یه خبری از حال خودتون بدید این همه مدت خبری نیست نگران حال خودتونیم

و اون دوست عزیزی که داشت تو ترجمه کمک می کرد

اگه یه خبری از حال خودتون بدید خوشحال میشیم

پاسخ:
خدا رو شکر حالم خوبه. البته خوب شده☺️☺️
ممنون که نگرانم بودی. ❤️
۲۲ دی ۰۱ ، ۲۲:۴۳ ادامه میدید؟

سلام ادامه نمی‌دید؟

پاسخ:
چرا. تموم شد. امیدوارم از ترجمه لذت ببری.❤️❤️

سلام

ممنون از اینکه ترجمه کتاب هارو به اشتراک میذارید❤️

ادامه فصل ده رو نمیذارین؟؟🌸

پاسخ:
چرا. بالاخره تموم شد😅

سلام خسته نباشید 

واقعا ممنون که این اثر رو ترجمه کردین😍💜💜💜

ادامه جلد ۱۰ رو نمیذارین؟🥲

پاسخ:
خواهش می‌کنم.
کاب دهم تموم شد.

این سکوتی که اینجا هست خیلی نگران کننده اس

سلام

دوست عزیز

ترجمه نمی خوایم فقط اگر خودتون خوب و سالم هستید یه خبر بدید خیالمون راحت شه

تو این اوضاع بکش بکش و بگیر و ببند نگران خودتونیم

اون دوستی که قرار بود ترجمه ها رو بهتون برسونه چی ایشالا سالمه

 

پاسخ:
من فدا شما و تمام کسایی که نگرانم شدن، بشم.❤️❤️❤️
خدا رو شکر خوبم. 
یکم اوضاع بهم ریخته شده و کاملا هم حق می‌دم که چرا... 
ولی خوب... سالمم و برگشتم. 
امیدوارم از ترجمه لذت ببری. 🌹

سلام

خانم نصیری لطفا یه خبر از خودتون بذارید، یک ماهه هیچ خبری ازتون نیست،  نگرانتون شدیم، حالتون که خوبه ان شاءالله 

 

این قافله عمر عجب میگذرد

نویسنده جان دیگه کم کم باید وصیت کنم نوه هام ادامه کتابو پیگیری کنن 😅😅 پیر شدیم ننه

سلام

خیلی متشکرم از ترجمه قشنگتون

میدونم تو این دوران خیلی سخته ادامه دادن این کار

برای همین خیلی ممنونم برای ترجمه

منتظر بقیه ترجمه هستم

 

سلام خانم نصیری انقلاب شد این آخر هفته شما نرسید:)))

مشتاقانه منتظریم 

سلام بانوخداقوت

از آخر هفته گذشته، پس بقیه کتاب رو کی میگذارید🙏🙏

 

 

و ما همچنان منتظریم...

سلاااام عزیزم خوووبی؟نویسنده جان دقایق پایانی این هفته داره میگذره (:

سلام خسته نباشید فراوان و تشکر صمیمانه و قدر مندانه بابت تمام زحماتی که کشیدید برای این جلد کتاب و انشالله جلد های بعدی ان از تلاش شبانه روزی شما که نشعت گرفته از عشق به ترجمه کتاب فانتزی هست 

امید وارم من و بقیه دوست داران کار شما به زودی زود مابقیع جلد دهم جنگاوران جوان ببینیم و با عشق ان را بخوانیم 

اگر امکانش هست یک تاریخ که احتمال قطعی بودنش بیشتر هست بهمون بگین چون میدانیم علارغم تلاش های شما باز اتفاقاتی خارج از دست رستان می افتد که باعث تاخیر در انتشار ان می شود با تشکر و سپاس و مهر فراوان

سلاممممممم خانم نویسنده عزیز خوبید؟خوشید؟ سلامتید؟ این جلدم مثل جلدای قبل جذابه .همون دو ساعت اول ک گذاشتید خوندم تموم شد دست گلتون درد نکنه ترجمه عالی بود .یه اطلاعی راجب این چند فصل میانی بدید ک چقد طول میکشه خیلی خوب میشه من روزی ده بار چک میکنم سایتو

پاسخ:
سلام عزیزم.
آخر همین هفته میذارم کلش رو

ممنون که زحمت ترجمه این جلد هم کشیدی، واقعا خوشحال شدم❤

سلام و درود بر نویسنده گرامی روز ترجمه و مترجم رو به شما و همکارانتان تبریک میگم و سلامتی و موفقیت برای شما آرزومندم و بابت زحماتی که برای ترجمه رمان ها و کتاب های مختلف میکشید صمیمانه از شما سپاسگزارم.

پاسخ:
خیلی خیلی ممنون😊😊😊
امیدوارم که کارم رو دوست داشته باشید. 

سلام نویسنده عزیز پاییز تموم شد ولی رمان تموم نشد؟؟؟؟

پاسخ:
پاییز که تازه شروع شده😢
تا فصل 28 گذاشتم. 
تا آخر هفته هم همش رو میذارم. دوستم نتونست برام فصل‌هایی که میخواستم رو کامل بفرسته..
موند رو دستم. 🤕

خانوم نصیری مهر شد وارد پاییز شدیم ما منتظریم ما منتظریم ما منتظریم 😃😃😃

پاسخ:
امیدوارم با این چند فصل کمی از انتظارات رو پایان داده باشم.
آخر هفته کلش رو میذارم.
قول🤙

صرفا جهت یادآوری: امروز سی و یکمه ها😁

یعنی جوری که کل تابستون هر لحظه سایت رو چک می کردم و منتظر جلد دهم بودم، منتظر نتیجه کنکورم نبودم! 

امروز میزاری؟ حداقل چند تا فصل رو؟ 

پاسخ:
😁😁
امیدوارم که کنکور رو خوب داده باشی. 
تا فصل 28 گذاشتم براتون. 
آخر همین هفته کلش رو میذارم. 

هنوز آخر تابستون نشده؟ پس کی زحمت بقیه فصل ها رو می کشید؟ 

پاسخ:
الان دقیقا ساعت یک و ربعه. و من دارم با چشمایی که به زور بسته میشن. جواب میدم. 😅
تلاشم رو میکنم. قول میدم. 
یکم دیگه بیشتر صبر کن

امیدوارم زودتر ترجمه جلد دهم رو بذارید که صبرم داره تموم میشهههههه. نشر افق جلد دهم رو منتشر کرد ولی ترجمه‌ی شما خیلی بهتره😍

پاسخ:
واقعا جلد ده رو بلاخره منتشر کرد؟ 
کی؟ کجا؟
چرا من نفهمیدم.
مرسی که ترجمه ی منو بیشتر دوست داری😍😍😍
میذارم. قول میدم حتما بذارمش 
تا روز 9 مهرماه

یکی از خوشی هام دیدن و خوندن ترجمه هاتونه ، لطفا پر قدرت ادامه بدین😊👍👍👍👍

پاسخ:
مرسی😍😍😍😍😍😍😍😍😍

سلام

بیزحمت فرمت جلد ۵ رو پی‌دی‌اف کنید

پاسخ:
من کتاب 5 رو ترجمه نکردم. برای همین همینطوری که گذاشته بودن توی سایتا، با ذکر منبعش گذاشتم. بذارم ببینم میتونم درستش کنم یا نه. 

سلام نویسنده جان خسته نباشی .

پیر شدیم دیگه نمیشه تا جایی ک ترجمه کردی بذاری بخونیم ؟ انتظار سخته

پاسخ:
😅😅😅 

پس کی قراره بقیه فصل های جلد دهم رو ترجمه کنید، اگه بدونید چه قدر منتظرم! 

پاسخ:
سلام
آخر تابستون منتظر کل کتاب باشید

سلام.واقعا نمیدونم چطوری تشکر کنم ازتون🌹❤️من الان تا جلد ۷ رو به صورت فیزیک خریدم.الان مطلع شدم که کلا تا جلد ۹ ترجمه شده توسط نشر افق.فکر کردم دیگه هیچ جا ترجمه نمیکنه و واقعا دلسرد شده بود.الان که شما رو پیدا کردم واقعا نمیدونم چی بگم😂❤️

یه سوال فقط،مجموعه همین ۱۳ جلده؟چون تو ویکی پدیا دیدم مثلا‌ رنجر سلطنتی خودش چند تا بخش داره(یک شروع تازه،قبیله روباه قرمز،دوئل در ارالوئن و شاهزاده گم شدن)و همینطور یه بخش به نام سال های اولیه هم بود که متشکل از تورنومنت گورلان و نبرد هکام هیث بود

این جریانش چی؟😅

دو جلد پیش درآمد کارآموز رنجر هست به اسم های سال های اولیه وتورنمنت گورلان.چهار جلد spin off برای رنجر سلطنتی و هشت جلد سری Brotherband Chronicles نوشته شده.
در سایت fantasyreads.blog.ir به صورت زبان اصلی هست.
پاسخ:
باشه. بذار اینا رو اول تموم کنیم. بعد به سراغ بقیه سری هم می ریم☺☺

یکی دوجا شنیدم جلد سیزده هم داره ,صحت داره ؟

سلام خسته نباشی کارات عالیه اگه تونستی ترجمه کتاب شاهکش هم در نظر بگیر جلد یکش ترجمه شده اما ج جلد دومش ترجمه نشده ممنون

پاسخ:
شاهکش🤔 نخوندمش.
باید اول بخونم ببینم چیه. بعد کلا میخوام بعد از تموم شدن کارآموز، یه نظرسنجی بذارم بابت اینکه کدوم کتاب رو ترجمه کنم.

سلاام خدمت نویسنده عزیز .خسته نباشی واقعا جلد نهم رو خوندم محشر بود .ممنون که با اینکه خودت میخونی و با ما هم به اشتراک میذاری.

جلد دهم رو فصل به فصل مینویسی یا میخوای یجا بفرستی؟

پاسخ:
نمیدونم کدوم برام راحتتره. احتمالا هر چند وقت یه بار بیام و چند فصل باهم بذارم ولی کلش رو برنامه دارم تا آخر تابستون تموم کنم. البته اگه این وسط چیزی پیش نیاد و زنده بمونم.🤗

جلد ده حدودا کی اماده میشه؟

پاسخ:
سلام عزیزم
واقعیت خودمم نمیدونم. سرعت ترجمه‌ام از زمانی که اومدم سرکار کمتر شده. ولی احتمالا تا آخرای تابستون تمومش کنم. 
حالا هر چند وقت یه بار میام و یه چند فصلی میذارم. ولی کلش رو تا آخر تابستون حساب کنید روش.

تبریک و خسته نباشید بابت زحمتی که می کشی.

خیلیا ها دوست داشتن جلد ۱-۷ رو که نتی خوندن بقیه هم نتی باشه

ترجمه ی چاپی ب دل نمی شینه

ترجمه شما رو هنوز نخودم(همینطور کلا از ۷ به بعد رو) اما بزودی شروع می کنم و پیشاپیش تشکر می کنم ازت.

پاسخ:
خواهش میکنم.
امیدوارم از ترجمه لذت ببری

خیلی وقته دنبال ترجمه کتاب های هشتم و نهم بودم خیلی خوشحال شدم وقتی پیداشون کردم امیدوارم همینجوری پر قدرت ادامه بدید و بهترین هارو برای شما ارزو میکنم ❤

پاسخ:
ممنون😌

نمی دونم چطور اوج خوش حالی و احساساتم رو بهت نشون بدم

 واقعا ازت ممنونم، فقط خواهشا نصفه ولش نکن و اینکه ممنون میشم که هر وقت تونستی اول خلاصه جلد های اخر رو ترجمه کنی که بدونیم موضوع کتاب های بعدی چیه.

پ.ن دوباره ممنون

پاسخ:
خواهش میکنم😌
نه نصفه ولشون نمیکنم. 
خودمم میخوام بدونم چی میشه تهش بالاخره

به به!!!جلد دهم

هزاران درود و سپاس فراوان

جلد دهم 😍😍😍😍 به شدتتت از دیدنش خوشحال شدم . ممنون بابت ترجمه عزیزدل ❤️❤️❤️ نماز روت هم قبول ❤️💋

سلام ممنون بابت ترجمه

لطفا نایت ساید رو هم یه ترجمه بکنید چون سانسورشدش بدرد نمیخوره

پاسخ:
خواهش میکنم.
امیدوارم از ترجمه لذت ببری. 😊😊
بعد از تموم شدن این کتابا، یه نظر سنجی میذارم برای کتاب بعدی. 

درود بر شما و خسته نباشید

سپاس بابت وبلاگ خوبتون و ترجمه بسیار خوب جلد هشت و نه کارآموز رنجر

میخواستم بپرسم که جلدهای بعدی کی ترجمه میشن و جلد ده رو کی قرار میدین؟

و دیگه این که جلد مرگ یک قهرمان رو هم لطفا ترجمه کنین

سپاسگزارم

پاسخ:
سلام.
روزت بخیر باشه. 
جلدهای بعدی هم کم کم ترجمه میشه و توی همین بلاگ قرار می‌گیره. 
و آره اسپشیال جلد یازده رو هم توی لیست گذاشتم. اونم ترجمه میشه حتما.

سلام عزیزم یه خواهشی داشتم..

امکانش هست مجموعه رمان بازی تاج و تخت را شما ترجمه کنین؟؟؟ 

پاسخ:
بازی تاج و تخت ترجمه نشده؟ من فکر می‌کردم کلش ترجمه شده است.🤔
اما بذار اول این مجموعه رو به سرانجام برسونم،‌بعد یه نظر سنجی می‌ذارم برای مجموعه بعدی

سلام

جلد دهم رو هم ترجمه می‌کنید؟

منظورم اینه که ادامه میدید؟

پاسخ:
بله.
اصلا برای این دوتا کتاب قبلی رو ترجمه کردم که به این در اصل برسم.
سلام میشه نسخه انگلیسی مجموعه را هم بزارید؟
پاسخ:
باشه می‌ذارمش. 
مرسی از گذاشتن این مجموعه ی قشنگ. دستتون درد نکنه بابت این همه زحمت برای ترجمه کتاب. واقعا ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم  عزیزم
امیدوارم تا انتها از ترجمه و کتاب لذت ببری.

سلام خسته نباشید. درسته که کار ترجمه واقعا زمان بر و سختی هست و تشکر می کنم از اینکه خوب ترجمه کردید. فقط داشتم می پرسیدم که جلد های ۸ و ۹ کامل نشده اند و ۱۰ به بعد هم گویا ترجمه نشده. کی قراره ترجمه شده اش رو بذارید ؟

پاسخ:
۹ رو تا آخر امسال می‌ذارم. به عنوان عیدی
برای بقیه هم برنامه ریختم.
اونا رو هم ترجمه می‌کنم خودم.
فقط تا می‌تونید ازم حمایت کنید و وبلاگ رو به دوستانتون معرفی کنید لطفا😊😊

واقعا خیلی ممنونم از اینکه تصمیم گرفتی ترجمه این کتاب و اثر فاخر رو از سر بگیری. کارآموز رنجر از اون مدل مجموعه‌هاس که واقعا آدم پیشرفت شخصیت‌ها رو با تمام وجودش حس می‌کنه. هر چقدر هم بخونمش بازم جذابیت خودش رو داره. واقعا از ته دل ممنونم برای از سر گرفتن ترجمش. امیدوارم موفق باشی❤️❤️

پاسخ:
ممنون عزیزم.
امیدوارم از ترجمه‌ها لذت ببری.
ان شاالله بعد ازترجمه این کتاب به سراغ مجموعه عصر اساطیر می‌رم. اون رو هم از دست نده.

متشکرم

درسته. بعد از کتاب 11 یه نسخه اسپشیال وجو داره به اسم میگ یک قهرمان. لطفا اون رو ترجمه کنید. 

پاسخ:
باشه. اون رو هم ترجمه می‌کنم.

میدونم متوجهم

منظورم این نبود

منظورم این بود که حتی توی لیست کتاب های بعدی هم نیست

امپراتوری نیهونجا و داستان های گم شده و رنجر سلطنتی رو نوشتید ولی اون رو نه

پاسخ:
سلام مجدد
آره. الان که گفتی رفتم و سرچ کردم. 
اونا رو هم به نوبت ترجمه می‌کنم و می‌ذارم.

سلام، جلد یازده و یک "مرگ قهرمان" رو ترجمه نمی‌کنید؟

پاسخ:
سلام. 
متاسفانه فعلا نه. چون در حال حاضر دارم سه تا پروژه رو همزمان جلو می‌برم. نوشتن کتاب «دنیای دیگر»، ترجمه کتاب «کارآموز رنجر» و ترجمه کتاب «عصر اساطیر»
اما به محض اینکه این پروژه‌ها تموم بشه، کار جدید شروع می‌کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی