رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

رویا و خیال، افسانه و داستان

داستانهای خیالی من. از پلیسی تا وحشتناک. عاشقانه تا جادویی

داستان ها و رمانهایی که آنها را در طول دوران زندگی ام نوشته ام

نویسندگان
پیوندهای روزانه

فاطمه نصیری (مینا)

 

 

 

با سلام

من فاطمه نصیری هستم و بیست و شیش سالمه. نه تنها توی فضای مجازی، بلکه هر جای دیگه‌ای هم که فکرشو بکنید، منو به اسم "مینا" می‌شناسن. حتی مامان و بابام هم منو به همین اسم صدا میکنن. برای همین فکر نکنید حالا چون اسم اصلیم پای داستانام نیوفتاده، من اونا رو ننوشتم و این وبلاگ رو از بیست و دو سالگی شروع کردم و وقتی می‌بینیم اینقدر بهم لطف دارید و ترجمه و کتاب‌هام رو دوست دارید، حتی بیشتر از قبل دلم می‌خواد به نویسندگی و مترجمی ادامه بدم.

بین همه ی داستانام، خودم بیشتر از مرگ در آغوش خون خوشم میاد. چون همون اول، حسابی ترکوند. اما میراث برام یه جورایی، بچه ام محسوب میشه. بچه اولم. چون کتابیه که روش خیلی زحمت کشیدم و البته چهار بار توی متنش تجدیدنظر کردم.  میراث رو توی دوران راهنمایی‌ام نوشتم و شد اولین داستان بلندی که کلا نوشتم. بعد از اون کتابی رو به اسم "طبقه چهارم" شروع کردم و توی تلگرام منتشر کردم و بعد از تموم شدن اون، "مرگ درآغوش خون'' رو شروع کردم. همه‌ی این کتاب‌ها رو تا سن بیست سالگی نوشتم و بعد به ترجمه گرایش پیدا کردم و تلاش کردم سبک نوشتاریم رو بهتر کنم. 

خودمم بیشتر به کتاب های جادویی و فانتزی یا چیزی که درباره‌ی تاریخ و جنگ باشه جذب می‌شم. از کتاب‌های علمی-تخیلی هم لذت میبرم. اما کم‌کم متوجه شدم فانتزی و تخیل کافی نیست. من نمی‌دونستم چطور داستان عاشقانه‌ای رو پیش ببرم یا چطور دو نفر رو بهم برسونم. خیلی‌ها می‌گفتن تا زمانی که خودت تجربه‌اش نکنی، نمی‌تونی بنویسی ولی ناامید نشدم. به کتاب‌های بزرگترین نویسنده‌های دنیا رو آوردم و تلاش کردم در خلال کارهاشون به روابط بین شخصیت‌ها بها بدم و ازشون درس بگیرم. 

امیدوارم کارام رو دوست داشته باشید و نظراتتون رو هم فراموش نکنید.

آدرس اینستاگرام: @mina_n7821

 

 

مینا (فاطمه نصیری)